Srebro European Design Awards-a Kradljivici knjiga
European design award
Saznajte višeBarkod: 9789533131368
Jezik izvornika: engleski
Broj stranica: 190
Godina objavljivanja: 2012.
Prijevod: Tomislav Marić
Vrsta uveza: meki
Visina: 23 cm
Širina: 15 cm
Težina: 278 g
Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.
Time
Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke?
U knjizi Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se uistinu seks?
Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje?
Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.
European design award
Saznajte više