Profil

Kupologija

Martin Lindstrom

Istine i laži o tome zašto kupujemo.
13.14 €99.00 kn Rasprodano Za informaciju o dostupnosti javite nam se na webshop@profil.hr

Barkod: 9789533131368

Jezik izvornika: engleski

Broj stranica: 190

Godina objavljivanja: 2012.

Prijevod: Tomislav Marić

Vrsta uveza: meki

Visina: 23 cm

Širina: 15 cm

Težina: 278 g

Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.
Time

Kupologija

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke?

U knjizi Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…

Prodaje li se uistinu seks?
Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje?
Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?

Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom, marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald’s, Procter & Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express, Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline. Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post i mnoge druge.

Njegovu prethodnu knjigu “Brand Sense” ugledni Wall Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u povijesti. Baš kao “Brand Sense” i “Kupologija” je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika.

Moglo bi vas zanimati

×

Kupologija

Martin Lindstrom

13.14 €99.00 kn
Dodajte u košaricu