Profil

Dinosauri - pitanja i odgovori

Katie Daynes

Dinosauri oduvijek plijene veliku pozornost istraživača, znanstvenika, a osobito djece, pa je ova knjiga napravljena prema praktičnom i zanimljivom konceptu: pitanje – odgovor.
13.14 €99.00 kn Rasprodano Za informaciju o dostupnosti javite nam se na webshop@profil.hr

Barkod: 9789533138022

Jezik izvornika: engleski

Broj stranica: 14

Godina objavljivanja: 2021.

Prijevod: Dina Morić Bošnjak

Vrsta uveza: tvrdi

Dob: 3 do 6 godina

Ilustracije: Marie-Eve Tremblay

Visina: 28.2 cm

Širina: 22.2 cm

Težina: 558 g

Dinosauri – pitanja i odgovori

Doznajte kada su i koliko dugo dinosauri nastanjivali Zemlju, kako znamo toliko mnogo o njima, što je još postojalo na svijetu u njihovo vrijeme, što su radili po cijeli dan, jesu li imali uši, koji su dinosauri bili budni noću…

Slikovnica je izrađena od visokokvalitetnog kartona, što je čini izuzetno izdržljivom za sve znatiželjne prstiće koji će prebirati po njoj i njezinim prozorčićima i tako štošta doznati i naučiti o fascinantnim dinosaurima.

Profil

Katie Daynes

Katie Daynes piše knjige za djecu gotovo polovicu svojega života. Studirala je jezike na Sveučilištu Cambridge, a ubrzo nakon toga otkrila je da ne voli samo francuski i talijanski jezik već jezik općenito. Specijalizirala se za edukativne knjige i slikovnice, a voli istraživati svijet s dječjega gledišta. Rado se hvata u koštac s novim temama i čini ih zanimljivijima mladim čitateljima. Do sada je pisala o svemu, od kamiona i WC školjki do svemira i Churchilla, a hrvatskim malim i velikim čitateljima poznata je po sjajnoj edukativnoj seriji kartonskih slikovnica za najmlađe Prva pitanja i odgovori – Što je kakica?, Što su bakterije i virusi?, Zašto trebam prati zube?, Zašto moram na spavanje?, Zašto sve umire? i Što su osjećaji?, dok nešto strarijoj djeci otkiva sve o dinosaurima u istoimenoj slikovnici. Kada ne piše, Katie voli piti kavu, šetati se po pustopoljinama i igrati društvene igre sa svojom djecom koja su zasigurno njezini najstroži kritičari.

Moglo bi vas zanimati